План роботи бібліотеки
Катерино-Платонівського НВК
"ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"
на 2014 - 2015 н р.
"ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ"
на 2014 - 2015 н р.
Аналіз роботи бібліотеки Катерино-Платонівського НВК
за 2013-2014 навчальний рік.
Робота шкільної бібліотеки була спрямована на виконання триєдиної функції - інформативної, просвітницької і духовної. Для цього проводилась робота, спрямована на вирішення таких задач:
за 2013-2014 навчальний рік.
- Забезпечення навчального процесу навчальною літературою (підручниками та методичними матеріалами). В результаті учнів школи було забезпечено комплектами підручників, що відповідають чинній програмі, на 96%. При цьому деякі (геометрія, рос. мова) інших авторів, що відповідають уподобанням вчителів та учнів, було придбано за кошти батьків. Залишається невирішена проблема щодо забезпечення методичною літературою. Та вчителі за власні кошти придбали необхідні матеріали та використовували Інтернет - ресурс.
- Забезпечення читачів програмовою художньою літературою, матеріалами для позакласного читання, для тематичних переглядів, рефератів, доповідей, семінарів. Для цього ретельно вивчались запити учнів та вчителів, згідно яких добирались комплекти літератури. На жаль, бібліотекарю важко виконувати поставлену задачу, тому що у фондах бібліотеки відсутня більшість інформації, що б відповідала новим навчальним вимогам.
- Для реалізації виховної функції бібліотеки використовувались різноманітні форми роботи: літературні бесіди, усні журнали, вікторини, ігри, виставки, конкурси, консультації. У цьому напрямку бібліотекар залучає до активної роботи членів бібліотечного активу, класних керівників, вчителів – предметників.
- До 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка «Постать великого кобзаря»;
- До Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників «Вічно славен буде прапор перемоги»;
- До Дня Соборності «Україна – велика держава»;
- До Олімпійських зимових ігор у Сочі «Великі спортивні перегони».
Традиційно бібліотека проводить екскурсії до Читай-міста для учнів початкової школи. А в цьому році було запрошено і старшу групу ДНЗ. Бібліотекар бере участь у проведенні тематичних тижнів (пошук матеріалів, допомога учням у оформленні тематичних сторінок, доповідей, рефератів).
З метою збереження книги постійно проводяться бесіди, бібліотечні уроки: «Про бібліотечні правила», «Чи важко підтримувати підручник у належному стані», «Як книжка прийшла до нас», «Шануй і бережи книгу», «Твій шкільний підручник». Для контролю стану підручників двічі на рік проводиться рейд – перевірка, за результатами якої з нерадивими учнями ведеться окрема робота – працює «книжкова лікарня».
Систематично проводяться бесіди з учнями про прочитану книгу. Цікаво проходять подорожі «З книгою в дорогу знань», тематичні огляди літератури, вікторини.
До Міжнародного дня рідної мови, Дня української мови та письменності, Дня слов'янської письменності та культури були проведені бесіди: «В рідній школі — рідна мова», «Як виникла письменність», «П.Яцик – шанувальник і знавець української мови».
До 200 річниці з дня народження Т. Г. Шевченка було проведено лекторій «Поет, який завжди з нами»; усний журнал «Жінки в трагічній долі Шевченка», бібліографічний огляд творчості великого Кобзаря, конкурс на кращу ілюстрацію до його творів.
Проводяться інформаційні хвилинки — «Державні символи України», «Відгуки афганської війни».
В бібліотеці працює читальний зал, є відкритий доступ до художньої, науково-популярної літератури, газет, журналів, постійна інформація про нові надходження підручників та методичної літератури для вчителів за рознарядкою РВО.
Бібліотека систематично веде роботу з ведення документації, пов'язаної з інвентаризацією, списанням застарілої літератури, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року. Бібліотекар бере участь в засіданнях МО бібліотекарів району та семінарах.
Пропозиції:
- Поліпшити роботу в напрямку створення інформаційно- ресурсного центру бібліотеки.
- Поліпшити роботу «постів бережливих» по всіх класах.
- Організувати чергування учнів у бібліотеці.
- Розвивати волонтерську роботу учнів з метою пропаганди книги.
- Спланувати роботу щодо створення кластеру – освітнього центру на базі сільської та шкільної бібліотек.
- Організувати літературну студію.
Головні показники роботи бібліотеки у 20013 – 2014 навчальному році
- Кількість читачів
- вчителів – 20;
- батьків – 12.
- Кількість відвідувань (читачів — учнів та вчителів):
- за день до 7 чоловік;
- за рік - 1147 читачів.
- Книговидача
- за день: 9.
4. Книжковий фонд:
- підручників — 2301;з них:1–4 класи:587 шт.
5-9 класи:1200 шт.
10-11 класи:514 шт.
- художньої літератури — 1276;
- основний фонд – 3577.
Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки
У навчальному та виховному процесі роль книги неоціненна. Сьогодні час вимагає від шкільної бібліотеки бути справжнім центром всього навчально-виховного процесу. Виходячи із основних завдань державної програми «Освіта», Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Концепції 12-річної загальноосвітньої школи, Національної доктрини розвитку освіти України в XXI сторіччі, Державної програми «Вчитель», Конституції України, державних документів про бібліотечну справу в Україні в 2010- 2011 навчальному році перед бібліотекою школи постають такі задачі:
- Удосконалення роботи бібліотеки з урахуванням вимог сьогодення;
- Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, Закону України «Про загальну середню освіту», вихованню досконалої, інтелектуальної, розвинутої особистості;
- Виховання в учнів поваги до державних символів України, Конституції України, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
- Виховання у читачів інформаційної культури, культури читання, навичок самостійної роботи з книгою, уміння користуватись довідковим апаратом;
- Пробудження інтересу до читання у читачів-дітей, виховання шанобливого ставлення до книги;
- Пошук нових форм роботи з виховання в учнів загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності, естетичної, правової, трудової, економічної культури, здорового способу життя;
- Широка популяризація української культури, виховання мовного етикету, глибокої поваги до державної рідної мови, до національної культури і духовних надбань українського народу та інших народів та націй;
- Використання різноманітних форм і методів краєзнавчої роботи. Виховання любові до рідного краю, пробудження інтересу до історії та сучасних проблем Одещини.
- Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на підвищення їх методичної та педагогічної майстерності;
- Своєчасне забезпечення учнів та педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою.
- Збереження фонду підручників, поповнення науково-методичної бази школи. Виховання бережливого ставлення до шкільних підручників. Проведення акції «Живи, книго!»;
- Подальший розвиток інформативної функції бібліотеки як інформативно-культурного центру загальноосвітнього навчального закладу.
Для вирішення поставлених перед бібліотекою задач буде доречним спрямувати роботу на вирішення такої проблеми: «Підвищення бібліотечно-бібліографічної культури школярів». Спостереження бібліотекаря та опитування читачів доводять, що ця проблема є актуальною для учнівського колективу школи. Протягом трьох наступних років слід розробити та реалізувати план вирішення поставленої проблеми та підготувати звітну інформацію з цього питання на кінець 2016 – 2017 н.р.
Враховуючи затвердження нової інструкції про порядок обліку та комплектування підручників та навчальних посібників бібліотекарю слід ретельно вивчити даний документ та забезпечити його виконання.
Основним напрямком роботи бібліотеки залишається забезпечення учнів підручниками, але важливим є і елемент виховання підростаючого покоління. Тому в плануванні роботи на наступний рік буде доречним врахувати пошук нових технологій та форм роботи з читачами. Для цього доцільно звернути увагу на такі пропозиції:
Враховуючи затвердження нової інструкції про порядок обліку та комплектування підручників та навчальних посібників бібліотекарю слід ретельно вивчити даний документ та забезпечити його виконання.
Основним напрямком роботи бібліотеки залишається забезпечення учнів підручниками, але важливим є і елемент виховання підростаючого покоління. Тому в плануванні роботи на наступний рік буде доречним врахувати пошук нових технологій та форм роботи з читачами. Для цього доцільно звернути увагу на такі пропозиції:
- Поліпшити роботу в напрямку створення інформаційно- ресурсного центру бібліотеки.
- Спланувати роботу щодо створення кластеру – освітнього центру на базі сільської та шкільної бібліотек.
- Поліпшити роботу «постів бережливих» по всіх класах.
- Організувати чергування учнів у бібліотеці.
- Розвивати волонтерську роботу учнів з метою пропаганди книги.
- Створити літературну студію.
Розділ 1. Організація інформаційно - маркетингової діяльності.
- Вивчення, інформування і задоволення читацьких потреб на книжку та інформацію.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Координована робота з вчителями – предметниками з вивчення наявності науково-популярної літератури в фонді, яка потрібна для навчального процесу. | Вересень | Зав.бібл., вчит.-предм. |
2. | Розробка рекомендацій для учнів та вчителів щодо використання Інтернет-ресурсу. | Протягом року |
Зав. бібл. |
3. | Перегляд паралельних, альтернативних, вилучених з фонду підручників з метою надання потрібної інформації для навчального процесу. | Протягом року |
Зав. бібл. |
4. | День запиту читачів. | 1 р.на міс. | Зав. бібл. |
5. | З метою виявлення читацьких інтересів провести рекомендаційні бесіди про прочитане. | 1 р. на семестр | Зав. бібл. |
6. | Аналіз читацьких формулярів. Результати обговорити з класоводами на виховних годинах. | В кінці семестру | Зав. бібл. |
- Інформаційно-бібліографічна робота з обслуговування учнів – читачів.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Організація та ведення ДБА. | Систематично | Зав. бібл. |
2. | Формування та виділення довідково-інформаційного фонду. | Вересень | Зав. бібл. |
3. | Проведення дня нової книги, дня бібліографії, ретро дня „Незаслужено забута книга”. | 1р. на семестр |
Зав. бібл., бібл. актив. |
4. | Інформаційні перерви, години, експрес – хвилинки. | Протягом року |
Зав. бібл., бібл. акт. |
5. | Оформлення виставок, підготовка масових заходів з метою пропаганди книги. | 2 р. на семестр |
Зав. бібл. |
6. | Проведення бібліотечно-бібліографічних занять. | За планом |
Зав. бібл. |
Розділ 2. Обслуговування учнів та популяризація літератури на
допомогу навчально-виховному процесу.
2.1. Залучення читачів.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Вересневі зустрічі у бібліотеці. | Вересень | Зав. бібл. |
2. | День відкритих дверей для батьків, учнів, вчителів. | Вересень | Зав. бібл. |
3. | Реклама скарбів фонду бібліотеки у вигляді викладок. | Протягом року |
Зав. бібл. |
4. | Екскурсія першокласників до бібліотеки. | Вересень | Зав. бібл. |
5. | Посвята в читачі учнів 1 класу. | Січень | Бібл. акт. |
6. | Організація обслуговування читачів під час канікул. | Канікулярний період |
Зав. бібл. |
7. | Робота з бібліотечним активом. | Протягом року |
Зав. бібл. |
8. | Інформування вчителів і учнів про нові надходження до бібліотеки. | Протягом року |
Зав. бібл. |
9. | Проведення тижня дитячої книги. | Березень | Зав. бібл. |
2.2. Популяризація літератури.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Створення куточка „Літературна кишеня”. | До кінця І семестру |
Зав. бібл. |
2. | Організація викладок до літературних ювілеїв. | Протягом року |
Зав. бібл. |
3. | Індивідуальні рекомендації учням потрібної літератури для виконання творчих наукових робіт. | Протягом року |
Зав. бібл. |
4. | Співробітництво з викладачами укр. та світ. літератури. | Протягом року |
Зав. бібл. |
2.3. Робота з бібліотечним активом.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Вибори бібліотечного активу школи. | Вересень | Зав. бібл. |
2. | Планування роботи бібл. активу. | Вересень | Бібл. акт. |
3. | Робота контактного ланцюжка „Бібліотека – актив – читач” | Протягом року |
Зав. бібл. Бібл. акт. |
2.4. Співпраця з іншими бібліотеками.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Вивчення і докомплектація фонду підручників. | Вересень | Зав. бібл. |
2. | Організація обмінного фонду підручників, зв’язок з шкільними бібліотеками району по обміну підручників, яких не вистачає. | Вересень | Зав. бібл. району |
3. | Консультативні години з бібл. району з приводу планування роботи. | Вересень | Зав. бібл. району |
4. | Круглі столи, семінари з проблемних питань роботи шкільної бібліотеки. | Протягом року |
Зав. бібл. району |
5. | Обмін досвідом, майстер – класи досвідчених бібліотекарів. | Протягом року |
Зав. бібл. |
6. | Створення кластеру – освітнього центру на базі сільської та шкільної бібліотек. | Протягом року |
Зав. бібл. |
7. | Участь в роботі МО бібліотекарів району. | Протягом року |
Зав. бібл. |
Розділ 3. Обслуговування вчителів.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Вересневі зустрічі у бібліотеці: ознайомлення з фондом методичної літератури, підручників. | Вересень | Зав. бібл. |
2. | Методично – бібліографічний день „На допомогу вчителю.” |
1 р. на семестр |
Зав. бібл. |
3. | Надання допомоги у проведенні масових заходів. | Протягом року |
Зав. бібл. |
Розділ 4. Робота з батьками.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Висвітлення проблеми читання на батьківських зборах. | За планом | Зав. бібл., кл. кер. |
2. | Огляд літератури для батьків на допомогу всебічному вихованню дитини. | систематично | Зав. бібл. |
3. | Висвітлення проблем забезпеченості учнів підручниками, ознайомлення з наказом директора школи про матеріальну відповідальність за збереження підручників. | Вересень Жовтень |
Зав. бібл., дир.шк. |
Розділ 5. Організація книжкових фондів і каталогів.
№ п/п |
Назва заходу | Термін виконання |
Відпов. |
1. | Вивчення фонду. | 2 р. на рік | Зав. бібл. |
2. | Вилучення з фондів застарілих видань. | 1 р. на рік | Зав. бібл. |
3. | Комплектування фонду згідно нових навчальних програм і вимог. | Вересень | Зав. бібл. |
4. | Інвентаризація фонду. | 1 р. на рік | Зав. бібл. |
5. | Звіт про забезпечення учнів навчальною літ-рою і про невистачаючі підручники. | Вересень | Зав. бібл. |
6. | Замовлення необхідних підручників на поточний навчальний рік. | листопад | Зав. бібл. |
7. | Звіт про передплату періодичних видань. | 2 р. на рік. | Директор |
8. | Поповнення тематичних папок. | систематично | Зав. бібл. |
9. | Робота з алфавітним і систем. каталогами. | систематично | Зав. бібл. |
Зведений план роботи бібліотеки на рік.
№ п/п |
Назва заходу ( вид роботи ) |
Термін виконання |
Відпов. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Інвентаризація фондів та списання застарілої літератури. | До 1 вересня | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | Докомплектація навчальних комплектів учнів. | Вересень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | Облік фонду підручників за новою інструкцією і підготовка звіту. | До кінця вересня | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | Підготовка інформації на педраду. Аналіз роботи за 2013-2014 н.р. |
Вересень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | Допомога класним керівникам у підготовці Першого уроку. | Вересень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | Організація роботи бібліотечного активу. | Вересень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. | Участь у засіданні районного МО бібліотекарів. | Вересень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. | Інформаційна листівка до Міжнародного Дня письменності. | 08.09. | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. | Викладка до 150-р. від народження М.Коцюбинського. | 17.09. | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. | День відкритих дверей. Екскурсія учнів 1 класу присвячена Всеукраїнському дню бібліотек. | 30.09. | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. | Бібліотечні уроки – подорожі для учнів 1 – 4 класів. | Вересень | Зав. бібл., бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. | Методична допомога в підготовці свята до Дня вчителя. | Жовтень | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. | Контроль роботи бібліотечного активу школи. | Жовтень | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. | Анкетування учнів щодо читацьких інтересів. | Жовтень | Зав. бібл., бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. | Робота над куточком «Літературна кишеня» | Жовтень | Зав. бібл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. | Бібліотечні уроки для учнів 5 – 8 класів. | Жовтень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. | Викладка до Дня українського козацтва. | 14.10. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. | Літературна стіннівка до 200-р. від народження М.Лермонтова. | 15.10. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. | Бібліотечні уроки для учнів 9 – 11 кл. | Листопад | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. | Випуск бібліотечного вісника, викладка до Дня української писемності та мови. | 07.11. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. | Викладка до Всесвітнього дня науки. | 10.11. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. | Викладка до 125-р. від народження О.Вишні. |
13.11. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. | Інформаційний бюлетень до Всесвітнього дня інформації. | 29.11. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. | Інформація для виховних годин щодо аналізу читацьких формулярів учнів. | Грудень | Зав. бібл., кл.керівн. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. | Проведення заходів спрямованих на пропаганду дитячої книги. Робота волонтерської групи читачів. | Грудень | Зав. бібл., бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. | Рейд – перевірка стану підручників, робота кл. книжкових лікарень, підведення підсумків. | Грудень | Зав. бібл., бібл. акт., кл.керівн. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. | Інформаційна листівка щодо Міжнародного дня захисту прав людини. | 10.12. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. | Підготовка плану роботи шкільної бібліотеки на зимові канікули. | До 25.12. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. | Аналіз роботи бібліотеки за І семестр. | До кінця грудня | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. | Огляд літератури з питань виховної роботи. | Січень | Зав. бібл., |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. | Анкетування читачів бібліотеки „Чи безпечний Інтернет?” | Січень | Зав. бібл., кл.керівн. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. | Класні години „Збережімо книгу – скарбницю знань!” Індивідуальні бесіди з учнями, які погано ставляться до підручників. | Січень | Кл. керівн. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. | Інформаційна хвилинка до Дня Соборності та Свободи України. | 22.01. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. | Викладка до 155-р. від народження А.П.Чехова. | 23.01. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. | Спланувати роботу щодо створення кластеру – освітнього центру на базі сільської та шкільної бібліотек. | Лютий | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. | Екскурсія до сільської бібліотеки. | Лютий | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. | Бібліотечні уроки для учнів 9 – 11 класів. | Лютий | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. | Викладка до Міжнародного дня рідної мови. | 20.02. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. | Бібліотечні уроки для учнів 5-8 класів. | Березень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. | Конкурс на кращого читця українських ліричних творів до Дня народження Т.Г.Шевченка. | Березень | Зав. бібл., вч. укр. л. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. | Підготовка плану та проведення Всеукраїнського тижня дитячої та юнацької книги. | Березень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42. | Викладка до 85-р. від народження Л.Костенко. | 19.03. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. | Відкритий захід до Всесвітнього дня поезії. | 21.03. | Зав. бібл. бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44. | Оформлення тематичної викладки до Міжнародного дня дитячої книги. | 02.04. | Зав. бібл. бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45. | Рейди – перевірки стану підручників, робота книжкової лікарні. | Квітень | Зав. бібл., бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46. | Огляд класних куточків „Живи, книго!”. | Квітень | Зав. бібл., бібл. акт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47. | Підведення підсумків акції „Живи, книго!”. |
Квітень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. | Бібліотечні уроки для учнів 1- 4 класів. | Квітень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49. | Викладка до Всесвітнього дня авіації та космонавтики. | 10.04. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50. | Стіннівка до Міжнародного дня Землі. | 22.04. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51. | Підсумкові бібліотечні уроки для випускників 4, 9, 11 класів. Командна гра «Я знаю бібліотеку!» | Травень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52. | Ретро-день «Незаслужено забута книга» | Травень | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53. | Літературна викладка до Дня Перемоги «Немеркнуче світло Великого Подвигу» |
08.05. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54. | Відкритий захід до Дня Європи в Україні. | 15.05. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55. | Викладка до Дня слов’янської писемності й культури. | 22.05. | Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56. | Акція «Моя улюблена книга – шкільній бібліотеці». | Кінець травня |
Зав. бібл. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57. | Прийом підручників. Робота «книжкової лікарні». |
Червень |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||